Drank en eten betaal je vanaf dit jaar via een cashless kaart.
Hier zijn tal van voordelen voor jou aan verbonden:
- Geen risico meer om je papieren bonnetjes te verliezen in je broekzak.
- Onze togen kunnen je bestelling sneller verwerken zodat jij terug kan gaan feesten.
- Te weinig bonnetjes gekocht? Je kan makkelijk en snel een topup doen door de QR-code op je cashless kaart te scannen met je smartphone en online te betalen.
Uiteraard kan je nog steeds met bankkaart of cash betalen aan onze kassa’s.
Deze cashless kaart haal je af aan de kassa’s. Je kan bonnetjes rechtstreeks opladen door de QR-code op je kaart te scannen met je smartphone en die online te betalen, of via de kassa’s tot 1u30.
Je saldo consulteer je door de QR-code te scannen met je smartphone, of bij de Hestival medewerkers aan onze kassa’s en togen.
Bij de allereerste top-up wordt een activatiekost van 0,5 bonnetje voor je kaart aangerekend.
Indien er na afloop van Hestival nog bonnetjes op je kaart staan, kan je jouw bedrag schenken aan een goed doel, namelijk Nethedal vzw. Hiervoor hoef je niets te doen, wij storten dit automatisch door naar Nethedal vzw.
Je kan er ook voor kiezen om een terugbetaling aan te vragen tot en met zondag 17 september.
Deze vraag je aan door de QR-code op je cashless kaart te scannen en jouw gegevens correct in te vullen.
Voor een refund betaal je 0,5 bon. Het resterende krediet storten wij binnen de 7 werkdagen terug op je rekeningnummer met een maximum van €20.
Indien er een sterk vermoeden is van fraude – bijvoorbeeld wegens een grote teruggave van bekers in verhouding tot aangekochte dranken of topups – kan je refund geweigerd worden.